IQ Media Project
Romana :: English

Intranet development


Find us on DesignFirms
Professional Design Services
Mii de programe Free Download

IQ MEDIA PROJECT abordeaza un rol consultativ in a defini si intelege necesitatile si asteptarile clientului, regulile dupa care se desfasoara afacerea, infrastructura informatiei si tehnologiei. Suntem convinsi ca fiecare organizatie este unica in felul in care face afaceri; tocmai de aceea suntem atenti la toate nuantele fiecarei entitati in parte. Evaluam procesele actuale prin interviuri cu angajatii, observatie, inventar de echipamente si analizam dezvoltarea unei strategii de imbunatatire a sistemelor companiei.

Intranet

IQ MEDIA PROJECT creeaza aplicatii personalizate pentru mediul de afaceri al companiei Dumneavoastra, ce pot fi adaptate cresterii sau diversificarii activitatii viitoare. Echipa noastra de design si dezvoltare va crea aceste aplicatii in asa fel incat ele sa se integreze perfect politicii si brand-ului companiei. In plus, noi oferim si pachete de mentenanta a acestor aplicatii pentru a rezolva "din mers" schimbarile intervenite in necesitatile si tehnologia Dumneavoastra.

Unul dintre marile avantaje ale tehnologiei Intranet este aparitia aplicatiilor care scad costurile de coordonare. Intranet-ul functioneaza pe baza unui browser web si ofera angajatilor un singur punct de acces la informatie. Aceasta inseamna timp de cautare mult mai redus si actualizare dinamica a informatiei.

Intranet-ul functioneaza ca un mare centru de coordonare, care leaga intre ele departamentele, procesele si functiile. Cele mai importante capacitati ale sale se adreseaza principalelor procese si zone functionale din companie, cum ar fi:

  • mentine o unica sursa de stocare a informatiei din companie, protejata pentru diferite niveluri de acces
  • programeaza intalniri si ofera acces la calendare de evenimente pentru toti angajatii
  • ofera acces la anumite informatii numai persoanelor pe care le autorizati
  • ofera posibilitatea dezbaterilor prin intermediul forumurilor electronice
  • creeaza si ofera drepturi de acces la informatiile din bazele de date
  • administreaza si atribuie sarcini, elemente sau proiecte de livrare
  • poate obtine reactii si face sondaje in randul angajatilor
  • creeaza si administreaza anuare standard pentru toti angajatii, clientii si furnizorii

AVANTAJE

  • asigura o colaborare mult mai rapida si eficienta in cadrul companiei
  • mentine precisa si actuala situatia fisierelor cu informatii despre clienti
  • elimina costurile pentru hartie, tiparire si distributie